Similar Articles
- Virgínia Célia Cavalcante de Holanda, Rejane Maria Gomes da Silva, Gisane Monteiro de Andrade, Ancestry as indigenous and decolonial epistemologies in the education of teachers working in intercultural teachers’ courses , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Nadezgda N. Makarova, Elena М. Buryak, Nina V. Chernova, Educational analysis of school regimes and education equity of the city of Magnitogorsk during 1930s , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp.7, dez.
- Luciene Regina Paulino Tognetta, The topic of ethical coexistence in school contexts , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.3 - A temática da convivência ética em contextos escolares
- Carleane Soares, Filipe Santos Ribeiro, Fabio Zoboli, Bodybuilding apps as biopolitical devices for educating the body , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Svetlana V. Ushakova, Valentina A. Baryshnikova, Maryana A. Srybnaya, Elizaveta A. Shabalina, Museum education and regional identity formation , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp.7, dez.
You may also start an advanced similarity search for this article.