Similar Articles
- Maria Zélia Borba Rocha, Shayane Cristina Moraes, Pedagogical political project: ideology and utopia , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Mariclei Przylepa, Maria Alice de Miranda Aranda, Ana Paula Moreira de Sousa , Andréa Jara Peralta Freitas, The participation of Municipal Councils in the Brazilian educational scenario , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Jéssica Santos do Nascimento, Ana Lúcia Felix dos Santos, Public policy and intergovernmental collaboration: analyzing the case of Pnaic in Recife , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 2, maio/ago. (2019)
- Hiep Hoduc, Hai Vothanh, Van Vuhong, The changes in education policy in the context of educational innovation in Vietnam , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.1
- Sofia A. Nalichaeva, Anastasia A. Tkachenko, Zinaida V. Borisenko, Bogdan I. Terentyev, Ekaterina M. Lukina, Volunteers' resilience and motivation , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp.7, dez.
- Eliane Anselmo da Silva, Raoni Borges Barbosa, Lucas Súllivan Marques Leite, The process of social integration of Warao indigenous children and adolescents in the public school in Mossoró-RN , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Ana Cristina Silva Soares, Romária de Menezes do Nascimento, Giovana Maria Belém Falcão, Initial teacher education and study group , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Elsivan Machado Barbosa da Silva Lima, Doriedson do Socorro Rodrigues, Business relations and educational public policies for High School , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Hien Buithithu, Revolution of industry 4.0 and its influence on higher education in Vietnam today , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.1
- Irina Aleksandrovna Zaitseva, Alexander Yevgenyevich Krikunov, Socio-psychological factors affecting professional burnout among social workers (based on the experiences of students and professionals) , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.