Similar Articles
- José Paulo Gomes Brazão, Alfrancio Ferreira Dias, What students say about non-binary gender: a comparative study at the Federal University of Sergipe and the university of Madeira , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Mauro Lúcio Batista Cazarotti, Sueli Teresinha de Abreu Bernardes, Higher technology courses: foundations, controversies and challenges , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 22, n. 3, set./dez. (2018)
- Janaiára Maria de Paiva Ferreira, Glauciana Alves Teles, Raimundo Lenilde de Araújo, Law 10.639/03 as political-pedagogical orientation for an anti-racist education in school , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Nayenne Helsan Santos, Elizabeth Gottschalg Raimann, Political participation and teacher education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Assis Leão da Silva, Yego Viana Amorim de Almeida Santos, Program for the Restructuring and Expansion of the Federal Universities (REUNI) , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Germinio José da Silva Junior, Perceived quality in english-speaking franchised educational services , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Yuna Lélis Beleza Lopes, Noeli Prestes Padilha Rivas, Cristina Cinto Araújo Pedroso, Distance pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Renan de Lima da Silva, Maria Luiza Cardinale Baptista, “Bar talks” about tourism and education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Adeniyi Temitope Adetunji, Hieu Minh Vu, Unhealthy leadership behavior and employee retention that shakes academic excellence in higher education from a critical realistic approach , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Ana Cristina Prado de Oliveira, Maria Alice M. Ramos, Luciana Angrizani, Teacher training and serving the Special Education target demographic , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.