Ict, sts approach and education: a beneficial adhesion
DOI:
https://doi.org/10.26673/tes.v15i1.12774Keywords:
, ICT, STS, Benefits and harms, School experience.Abstract
Regarding the modernization of society and the emergence of new technologies, this article discusses the use of approaches such as STS and ICT that become increasingly common in education, which makes us wonder if they are methodologies beneficial or harmful, it is sought to comment on what these approaches deal with and to refer to an article about a school experience.Downloads
References
ARXER, E. A.; ZANON, D. A. V.; SANTOS CRUZ, Jose Anderson.; BIZELLI, J. L. Abordagem ciência tecnologia e sociedade (CTS) e educação: uma parceria possível. In: XII Encuentro Iberoamericano de Educación, 2017, Alcalá de Henares. Actas del XII Encuentro Iberoamericano se Educación. Araraquara: Cultura Editora, 2017. v. 1. p. 123-123.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os manuscritos aceitos e publicados são de propriedade da Temas em Educação e Saúde. Os artigos publicados e as referências citadas na Temas em Educação e Saúde são de inteira responsabilidade de seus autores. É vedada a tradução para outro idioma sem a autorização escrita do Editor ouvida a Comissão Editorial.