Similar Articles
- Ana Paula Torres, Maria Teresa Miceli Kerbauy, A strategic look at educational management: an analysis of the managerial contours proposed by the state reform , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 1, jan/abr. (2019)
- Eliane Anselmo da Silva, Raoni Borges Barbosa, Lucas Súllivan Marques Leite, The process of social integration of Warao indigenous children and adolescents in the public school in Mossoró-RN , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Luciene Regina Paulino Tognetta, The topic of ethical coexistence in school contexts , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.3 - A temática da convivência ética em contextos escolares
- Magna Lenise Flores da Mota Ayres , Regina Gomes dos Santos, Remi Castioni , PAR , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Rejane Oliveira, Sebastião de Souza Lemes, Educational management and cognitive and normative references in public policy , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Libério Mayk Luciano dos Santos, Anilton Salles Garcia, Cultural diversity in visual arts and indigenous arts in Brazil and in indigenous basic education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Jéssica Santos do Nascimento, Ana Lúcia Felix dos Santos, Public policy and intergovernmental collaboration: analyzing the case of Pnaic in Recife , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 2, maio/ago. (2019)
- Andrea Margarete de Almeida Marrafon, Educational Policies for Integrated High School , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Ana Cristina Silva Soares, Romária de Menezes do Nascimento, Giovana Maria Belém Falcão, Initial teacher education and study group , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Josiane Paula Etelvino, Sebastião de Souza Lemes, The consonance as a premise in the relationship between BNCC and curriculums , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.