Similar Articles
- Andrea Margarete de Almeida Marrafon, Educational Policies for Integrated High School , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Mauro Lúcio Batista Cazarotti, Sueli Teresinha de Abreu Bernardes, Higher technology courses: foundations, controversies and challenges , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 22, n. 3, set./dez. (2018)
- Elsivan Machado Barbosa da Silva Lima, Doriedson do Socorro Rodrigues, Business relations and educational public policies for High School , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Hilda Maria Gonçalves da Silva, Maísa Malta, Assessment of learning and the teaching process in basic education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Kellcia Rezende Souza, Rosalina Dantas da Silva, Ana Paula Moreira de Sousa, The obligatory, gratuity and financing of education as a social law in brazil , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 2, maio/ago. (2019)
- Vera Maria Pupim Perdonatti, Sebastião de Souza Lemes, Elements of the cognitive analysis of public policies in the understanding of schooling actions in different territories and their territorialities , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Elisangela André da Silva Costa, Ana Cláudia Lima de Assis, Bruno Miranda Freitas, Youth and Adult Education Centers in Ceará , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Libério Mayk Luciano dos Santos, Anilton Salles Garcia, Cultural diversity in visual arts and indigenous arts in Brazil and in indigenous basic education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Diego Bechi, Lidiane Limana Puiati Pagliarin, Neotechnicalism in Initial Teacher Training , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Elisangela da Silva Bernado, Amanda Moreira Borde, Leonardo Meirelles Cerqueira, School management and school democratization: challenges and possibilities of a collective construction , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v.22, n.esp.1, mar./2018
You may also start an advanced similarity search for this article.