Similar Articles
- Cícera Maria Mamede Santos, Francione Charapa Alves, Maria Socorro Lucena Lima, Theoretical fundamentals of teaching in the supervised internship , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Tatiana Grosheva, Tatiana Shukshina, Zhanna Kasko, Animation as a means of forming independence in older preschool children , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Rafaella Oliveira Resende, Rosely Ribeiro Lima, Medicalization phenomenon in schools , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Svetlana Veremeeva, Ekaterina Krasnolobova, Olga Goncharenko, Innovative methods in the training of veterinarians , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Larisa Kosolapova, Margarita Mosina, Larisa Tikhomirova, Natalia Pigareva, Svetlana Kosikova, Guzal Lyskova, Interactive internal training for teachers , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp. 6, dez. Educação, Comunicação e Divulgação Cientifica: Resultados e discussões
- Afanasiy A. Sergin, Rustem A. Shichiyakh, Irina V. Rudenko, Formation of students' cognitive activity within lifelong education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp. 6, dez. Educação, Comunicação e Divulgação Cientifica: Resultados e discussões
- Svetlana Mikova, Liubov Petrukovich, Olga Akimova, Galina Stepanova, Valentina Lobanova, Zhanat Karmanova, Effect of TED Talks videos on the effectiveness of teaching English monologue speech to management students , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Clériston José da Silva Andrade, Eduardo José Fernandes Nunes, Paulo César Marques de Andrade Santos, The role of the pedagogical coordinator in promoting school interdisciplinarity , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Nikolay Ya. Saigushev, Olga L. Nazarova, Svetlana V. Rudakova, Yulia V. Litovskaya, Larisa A. Yakovleva, Olga V. Mikhina, Self-actualization as the necessary precondition for professional becoming of students of humanities university , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v.26, n. esp.5, 2022
- Tatiana Ivanovna Shukshina, Yuliya Andreevna Demyashkina, Petr Vasilevich Zamkin, Irina Ivanovna Averyanova, Guseyn Gardash Ogly Zeynalov, Potential of case-technology in the formation of students’ research competence in practice-oriented learning , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.2
You may also start an advanced similarity search for this article.