Similar Articles
- Gislene Alves do Amaral, Marcelo Soares Pereira da Silva, Genesis of the national training policy in the context of the brazilian state reconfigurations in the period 2007 to 2010 , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 3, set./dez. (2019)
- Roman Vladimirovich Kamenev, Mariya Alekseevna Abramova, Valery Vasilyevich Krasheninnikov, Development and testing of a model of distance education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Elsivan Machado Barbosa da Silva Lima, Doriedson do Socorro Rodrigues, Business relations and educational public policies for High School , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Nguyen Thanh Nghia, Harwindar Singh, Factors influence student satisfaction in pharm education program: a case study in private universities in Vietnam , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Lukáš Stárek, Jarmila Klugerová, Marie Kocurová, Options of support for primary schools´ pupils with mental disabilities with highlights on social and educational aspects in the Czech Republic , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Ana Cristina Prado de Oliveira, Maria Alice M. Ramos, Luciana Angrizani, Teacher training and serving the Special Education target demographic , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Filipchuk Nataliia, Kvasetska Yarina, Bazyl Ludmila, Orlov Valeriy, Vovk Myroslava, Zahaiska Galina, Museum pedagogy in education: educational, historical, and pedagogical aspects , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. esp. 3, set. (2021) - Ensino e aprendizagem na educação russa
- Iryna Turchyna, Kateryna Miliutina, Ihor Vasianovych, Valentyna Berezan, Viktoriia Kovalenko, Inclusive education in Ukraine , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023), v. 27, n. esp. 2 - Educação e ensino superior na Ucrânia: Perspectivas e reflexões
- Ana Cristina Silva Soares, Romária de Menezes do Nascimento, Giovana Maria Belém Falcão, Initial teacher education and study group , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Yuna Lélis Beleza Lopes, Noeli Prestes Padilha Rivas, Cristina Cinto Araújo Pedroso, Distance pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.