Similar Articles
- José Raymundo Figueiredo Lins Júnior, A curriculum for language teacher education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Mariana Bulegon, Laura Fontana Soares, Social impacts of new migratory flows and language policies in Brazil: the teaching of portuguese as a welcoming language , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 3, set./dez. (2019)
- Andressa Graziele Brandt, Filomena Lucia Gossler Rodrigues da Silva, Sonia Regina de Souza Fernandes, Franc-Lane Sousa Carvalho do Nascimento, Nadja Regina Sousa Magalhães, Joelson de Sousa Morais, Perceptions of licensing students about curriculum concept: implications of culture and school culture in education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 1, jan/abr. (2019)
- Maria Rita Vital Paganini Cintra, José Anderson Santos Cruz, School manager and High School teachers , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Virgínia Célia Cavalcante de Holanda, Rejane Maria Gomes da Silva, Gisane Monteiro de Andrade, Ancestry as indigenous and decolonial epistemologies in the education of teachers working in intercultural teachers’ courses , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Cícera Maria Mamede Santos, Francione Charapa Alves, Maria Socorro Lucena Lima, Theoretical fundamentals of teaching in the supervised internship , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Luiz Antonio Botelho Andrade, Adriana Campani, Felipe Xavier Neto, Reflections on intercultural and inclusive teaching in the light of the epistemologies of Freire and Maturana , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Edite Colares Oliveira Marques, José Ernandi Mendes, Teaching art in the curriculum of basic education in the current context , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Francisco Vanderlei Ferreira da Costa, Maria Aparecida Mendes de Oliveira, Indigenous degree , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Caroline Araujo Costa Costa Nardoto, Kalline Pereira Aroeira, Aldieris Braz Amorim Caprini, The Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Espírito Santo and policies to comply with escape in undergraduate courses , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
You may also start an advanced similarity search for this article.