Most read articles by the same author(s)
- Diene Eire de Mello, Dirce Aparecida Foletto de Moraes, Sandra Aparecida Pires Franco, Ediléia Ferreira de Assis, Graziela Potoski, The Pedagogical residency program - formative experiences in the pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 24, n. 2, maio/ago. (2020)
- Francielle Nascimento Merett, Sandra Aparecida Pires Franco, Content and form of literary reading: considerations on teacher training and activities of basic education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 1, jan/abr. (2019)
- Rosangela Miola Galvão, Sandra Aparecida Pires Franco, Disposition of overcoming students for critical reading , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 21, n. esp. 3, dez. 2017 - Dossiê Tecnologias Educacionais
Similar Articles
- Kallyne Kafuri Alves, Ana Lucia Cunha Duarte, Effects of BNC-Training on the Pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Yuna Lélis Beleza Lopes, Noeli Prestes Padilha Rivas, Cristina Cinto Araújo Pedroso, Distance pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Veronete Dias Gomes, Lúcia Helena Moreira de Medeiros Oliveira, Ari Raimann, Teacher education in north Araguaia region , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Ana Cristina Silva Soares, Romária de Menezes do Nascimento, Giovana Maria Belém Falcão, Initial teacher education and study group , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Nayenne Helsan Santos, Elizabeth Gottschalg Raimann, Political participation and teacher education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Jaqueline Cristina Freire Siqueira, Luciene Ferreira da Silva, Gender issues in Physical Education classes, teacher education and Critical-Historical Pedagogy , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Ivan Fortunato, Work in Freinet pedagogy, or his milestones for the renewal of education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Maria Elizete Pereira Alencar Oliveira, Maria Cleide da Silva Barroso, Ciro Mesquita de Oliveira, Methodological innovations in the initial and permanent formation of teachers , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Francisco Vanderlei Ferreira da Costa, Maria Aparecida Mendes de Oliveira, Indigenous degree , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Francielle Nascimento Merett, Sandra Aparecida Pires Franco, Content and form of literary reading: considerations on teacher training and activities of basic education , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 1, jan/abr. (2019)
You may also start an advanced similarity search for this article.