Similar Articles
- Gislene Alves do Amaral, Marcelo Soares Pereira da Silva, Genesis of the national training policy in the context of the brazilian state reconfigurations in the period 2007 to 2010 , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 3, set./dez. (2019)
- Katia Silva Bufalo, Maria José Ferreira Ruiz, Public policies for reading and historical dialectical materialism: survey on academic productions (2013-2016) , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 22, n. 3, set./dez. (2018)
- Yuna Lélis Beleza Lopes, Noeli Prestes Padilha Rivas, Cristina Cinto Araújo Pedroso, Distance pedagogy course , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Ana Paula Torres, Maria Teresa Miceli Kerbauy, A strategic look at educational management: an analysis of the managerial contours proposed by the state reform , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 1, jan/abr. (2019)
- Veronete Dias Gomes, Lúcia Helena Moreira de Medeiros Oliveira, Ari Raimann, Teacher education in north Araguaia region , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Emerson Augusto de Medeiros, Jean Mac Cole Tavares Santos, Elcimar Simão Martins, Educational policies , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Jéssica Santos do Nascimento, Ana Lúcia Felix dos Santos, Public policy and intergovernmental collaboration: analyzing the case of Pnaic in Recife , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 2, maio/ago. (2019)
- Janaiára Maria de Paiva Ferreira, Glauciana Alves Teles, Raimundo Lenilde de Araújo, Law 10.639/03 as political-pedagogical orientation for an anti-racist education in school , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, n. esp. 1 - Formação de professores: Inclusão, interculturalidade e inovação pedagógica em foco
- Ana Lúcia Oliveira Aguiar, Emerson Augusto de Medeiros, Initial formation of rural education teachers: the experience of PRONERA/UERN in biographical narratives , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 22, n. 3, set./dez. (2018)
- Evelin Louise Pavan Ribeiro Tebaldi, Prof. Dr. Sebastião de Souza Lemes, Analysis of emergency remote teaching in a microregion in the countryside of São Paulo , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
You may also start an advanced similarity search for this article.