Most read articles by the same author(s)
- Kellcia Rezende Souza, Maria Teresa Miceli Kerbauy, The right to basic education in the declarations on education for all of jomtien, dakar and incheon , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 22, n. 2, maio/ago. (2018)
- Kellcia Rezende Souza, Rosalina Dantas da Silva, Ana Paula Moreira de Sousa, The obligatory, gratuity and financing of education as a social law in brazil , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 2, maio/ago. (2019)
- Kellcia Rezende Souza, Maria Teresa Miceli Kerbauy, Rosalina Dantas da Silva, The right to school education as a dimension of citizenship in Mercosur , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 24, n. esp. 1, ago. (2020) - Os desafios políticos para a educação e democracia na América Latina
- Camila Maria Bortot, Elisangela Alves da Silva Scaff, Kellcia Rezende Souza, Action of multilateral organizations for global governance , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Kellcia Rezende Souza, Elisangela Alves da Silva Scaff, Direito educacional em países lusófonos: análise da legislação brasileira e angolana , Revista on line de Política e Gestão Educacional: No. 14 (2013)
- Kellcia Rezende Souza, Daniely Honorato da Silva, Vanessa Alcântara Cardoso Mendes, Financing education in Mercosur: the reality of Brazil and Uruguay , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 24, n. 3, set./dez. (2020)
Similar Articles
- Henry Antônio Silva Nogueira, Rucelino de Sousa Aguiar, Maria Lourdes Gisi, The importance of the Federal Institutes of Education, Science and Technology for reducing educational inequality in Brazil , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2023) v. 27, Publicação Contínua
- Luciene Regina Paulino Tognetta, Maria de Fátima Barbosa Abdalla, The implementation of a coexistence program for schools , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v. 26, n. esp.3 - A temática da convivência ética em contextos escolares
- Ana Cristina Prado de Oliveira, Maria Alice M. Ramos, Luciana Angrizani, Teacher training and serving the Special Education target demographic , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
- Geovania Fagundes Ribas, Ennia Débora Passos Braga Pires, Silvânia Brito Araújo, Studies on implementation of national special education policy in the perspective of inclusive education - PNEEPEI in brazilian municipalities , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 23, n. 3, set./dez. (2019)
- Olga F. Piralova, Natalya A. Uimanova, Marina V. Olinder, Aleksandr А. Shumeiko, Elena V. Kulesh, Zhanna V. Korobanova, Tatiana B. Lisitsyna, Quality and competitiveness of educational services in the view of students: problems and perspectives , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. esp.2, maio (2021) - A pesquisa em Educação na Federação Russa
- Alisson da Silva Souza, José Anderson Santos Cruz, The legitimation of early childhood education as a right of citizenship , Revista on line de Política e Gestão Educacional: v. 25, n. 3, set./dez. (2021)
- Dinara Sadirbekova, Zafura Shalgynbayeva, Valentina Мakhatova, Oryngul Tabyldieva, Raushan Zharmukhametova, Marina Sladkova, Ardak Amangeldi, Aray Anuarbekova, Elonora Abdol, Formation technologies of professional competence for prospective teachers , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2021) v . 25, n. esp.7, dez.
- Emerson Augusto de Medeiros, Jean Mac Cole Tavares Santos, Elcimar Simão Martins, Educational policies , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022) v . 26, n. esp. 4, set. - Políticas Educacionais – pensando o ensino em tempos de crise
- Diego Bechi, Lidiane Limana Puiati Pagliarin, Neotechnicalism in Initial Teacher Training , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2024) v. 28, Publicação Contínua
- Veronete Dias Gomes, Lúcia Helena Moreira de Medeiros Oliveira, Ari Raimann, Teacher education in north Araguaia region , Revista on line de Política e Gestão Educacional: (2022), v. 26, Publicação Contínua
You may also start an advanced similarity search for this article.